اس ام اس تنهایی


♥♥♥♥تنها♥♥♥♥

♥هیچوقت از خدا نخواستم همه دنیا مال من باشه فقط خواستم اون که دنیای منه مال هیچکس نباشه!♥

شال و كلاه ميبافم با خيالت...تا

 

در سرماي نبودنت يخ نبندم!!

 

**********************

انقدر به انسان هاي روي زمين

 

بي اعتمادشده ام،که ميترسم

 

وقتي ازخوشحالي به هوا مي پرم،

 

زمين راازير پاهايم بکشند!

 

**********************

فلسفه ي تنهايي را ...!


هر چقدر هم خوب ببافند ،


بي قواره ، بر تن آدم زار مي زند

 

**********************

.وقتی عاشق یه نفر میشی و باهاش خوشی،

 

اما یه روز میرسه که مجبور می شی

 

علی رغم عشقی که بهش داری ازش بگذری...

 

بعد بیاد بهت بگه دل سنگ دلت میشکنه

 

**********************

 

روز روشن بود،لحظه اي شب تار شد

 

و من خود بر زمين ديدم


فهميدم تو دگر نيستي

 

و من در تنهايي باز هم گريستم

 

**********************

برو عقب لطفا... من خودم هم انقدر

 

به خودم نزديک نمي شم چه برسه

 

به شما که تازه از راه رسيدي!

**********************

وقتي که تـنـهـام


بـالـاتـر و بـهـتـر ميتونم پـرواز کنم چون

 

نه نگران جـا مـونـدنـم و نه نگران جا گـذاشـتـن...

**********************

ديگر نه از حادثه خبري است و

 

نه از اعجاز چشم هاي آشنا ؛

 

از دلتنگي هايم كه بگذريم "تنهايي"

 

تنها اتفاق اين روزهاي من است

**********************

میخواستم بدونم واقعا جمعیت دنیا۷ میلیارد؟


پس چرااینهمه دل تنها داریم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,ساعت 17:32 توسط ♥♥♥♥hossein♥♥♥♥| |


Power By: LoxBlog.Com